Vores Administration i 2024. Her er vores lukkedage og hvordan du kan kontakte os.
Vi er kommet godt i gang med det nye år her hos Vores Administration, og vi bestræber os fortsat på i år at yde en så god service som overhoved muligt for alle jer frivillige i foreningerne rundt om i landet.
For at levere den bedst mulige support til vores kunder, har vores medarbejdere brug for at holde en velfortjent pause. Vi holder derfor lukkede på en række datoer i 2024, så vores medarbejdere kan bruge tid med deres nære og genoplade.
Vi har i den forbindelse udarbejdede en oversigt over, hvornår medarbejderne i Vores Administration holder ferie, så I som frivillige kan holde jer opdaterede og have de bedste forudsætninger planlægge ud fra det.:
Vi vil ikke være i stand til at besvare opkald eller mails på ovenstående dage, da vores telefon og email vil være lukkede. Det forventes derudover, at der kan være længere svartid umiddelbart efter lukkedage, da vi vil have en øget mængde af henvendelser at gennemgå.
Vi vil derfor anbefale at kontakte os senest to hverdage før lukkedagen, hvis man har en sag, der skal behandles før ferielukningen.
Vi er opmærksomme på, at der kan opstå sager, der ikke kan vente. For at imødekomme disse situationer, har vi følgende løsninger:
Vi sætter stor pris på jeres tålmodighed og forståelse i disse perioder, og ser frem til et fortsat godt samarbejde med jer det kommende år.