Administration af vejlav og ejerlaug

Vi er et landsdækkende administrationshus med digitale administrationsløsninger skræddersyet til vejlav og ejerlaug.

98%
Customer satisfaction
205M+
Monthly active users
100K+
New users per week
55%
Growth year-over-year
I samarbejde med
Vores speciale

Sig farvel til bøvl og manuel administration

Den økonomiske administration af et vejlav eller et ejerlaug handler om meget mere end blot at lave regnskab. Det handler om at befri bestyrelsen fra administrativt bøvl og sikre et fast, højt serviceniveau for både bestyrelsen og foreningens medlemmer.

Vi kender det selv, for stifterne af Vores Administration har selv en baggrund som formænd i deres foreninger. Med den erfaring ved vi, hvor vigtigt det er med en moderne, digital administrator med faste, dygtige kontaktpersoner.

Som administrator har vi specialiseret os i at levere professionelle serviceydelser til ejerlaug, gårdlaug, vejlav og andre frivillige foreninger. Det er jeres sikkerhed for, at I altid er førsteprioritet hos os.

Vores løsninger

Foreningsvenlige priser og serviceløsninger

Vores mission er at gøre administration simpelt for bestyrelsen. Derfor har vi samlet alle vores ydelser i én attraktiv standardpakke. Pakken indeholder alt det, som et gård- eller vejlaug har brug for - lige fra medlemsadministration til udarbejdelse af regnskabet.

Vores pakke betyder, at I altid ved præcis hvad administrationen koster, og at I ikke skal være bekymrede for endeløse ekstraregninger.

Det er hvad vi kalder moderne administrationsløsninger til foreningsvenlige priser.

Download vores katalog og læs mere om pakken

Pris for administration af lav og vejlaug

Vi har en simpel prisstruktur med ens priser for alle foreninger. Ingen skjulte gebyrer eller ekstraregninger.

Oprettelse

Gratis

Håndtering af overdragelsen fra jeres nuværende administrator.

Opstarten inkluderer
Opstartsmøder med bestyrelsen
Udarbejdelse af administrationshåndbog
Import af informationer
Overdragelse fra administrator
Oprettelse af bankadgang
Få et tilbud
Kom godt igang

Det har aldrig været nemmere at skifte administrationsselskab

1

Tag en snak med os

Kontakt os og fortæl, hvad I har brug for i jeres forening

2

Underskriv aftalen

Efter vores dialog sender vi jeres nye administrationsaftale til digital underskrift

3

Slå benene op - vi klarer resten

Vi står for alt det praktiske, så der ikke kommer ekstra arbejde til bestyrelsen

Nysgerrig? Lad os tage en uforpligtende snak!

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Kan det virkelig passe, at alt er inkluderet?

Ja, vores prisstruktur er både gennemsigtig og standardiseret for alle grundejerforeninger. Vores servicepakker er skræddersyet til at dække det store flertal af foreningers administrative behov. Dette betyder, at I ikke behøver at bekymre jer om eventuelle ekstra omkostninger eller skjulte gebyrer for tilkøb af yderligere services.

Skulle jeres grundejerforening være blandt de få med specielt komplicerede eller omkostningstunge administrative opgaver, kan det være, at vi ikke er det rigtige match for jer. Vi prioriterer at tilbyde en effektiv og økonomisk administration til en bred vifte af grundejerforeninger.

Tilbyder I assistance med ejerskifte og svar til ejendomsmæglere?

Ja, vi tilbyder assistance med ejerskifte som en del af vores administrationspakker hos Vores Administration. Vores team af eksperter håndterer det komplekse papirarbejde, laver de nødvendige beregninger og koordinerer med alle relevante parter, så I kan føle jer trygge under hele processen. Dette er i tråd med vores målsætning om at gøre administrative opgaver enkle og håndterbare for de frivillige, der bidrager til deres grundejerforeninger.

Når det kommer til at besvare forespørgsler fra ejendomsmæglere, har vi også en løsning klar. I kan enten bruge vores online platform "Vores Forening" til at indsamle og dele nødvendige data, eller vi kan udarbejde de påkrævede mæglerskemaer for jer. I sådanne tilfælde vil en provision blive opkrævet fra ejendomsmægleren, og det vil være gratis for foreningen.

Vores mål er at gøre ejerskifteprocessen og interaktionen med ejendomsmæglere så enkel og effektiv som mulig for alle involverede parter: sælger, køber og grundejerforeningen.

Hvordan forener I høj kvalitet, god service og billig administration af ejerforeninger?

Ved Vores Administration kombinerer vi høj kvalitet, god service, og billig administration på en måde, der gør os unikke i branchen. Vi har fundet en balance mellem pris og kvalitet, der både tilfredsstiller bestyrelser og medlemmer i de foreninger vi servicerer. Faktisk sparer foreninger, der skifter til os, i gennemsnit mere end 20% om året, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Men hvordan gør vi det? Her er fire hovedårsager, som du også kan læse mere om i vores artikel her.

Fuld digital administration og online økonomiværktøjer: Vi har omfavnet den digitale transformation og anvender effektive online værktøjer, der automatiserer mange af vores processer. Dette skærer ned på både tid og omkostninger, og sikrer en effektiv og transparent økonomistyring.

Faste servicepakker med alle services og opgaver inkluderet: Vi tilbyder en omfattende, fast servicepakke, der dækker alle administrative behov fra økonomistyring og fakturering til årsregnskab. Dette gør vores prissætning forudsigelig og eliminerer behovet for ekstra gebyrer.

Ét centralt kontor for hele landet: Vores centrale placering gør os i stand til at servicere foreninger over hele landet. Det eliminerer omkostninger forbundet med at have flere lokale kontorer, hvilket igen gør os i stand til at tilbyde billigere priser. Vores kontor i København benytter vi kun til møder og generalforsamlinger.

100% specialisering i foreninger og økonomiydelser: Vores smalle fokus sikrer, at vores kunder ikke betaler for unødvendige ydelser eller ekspertise. Vi har specialiseret os i at levere topkvalitet indenfor et meget specifikt område.

Vores tilgang skaber en win-win situation: vi holder omkostningerne nede, samtidig med at vi leverer en høj kvalitet og personlig service. Alle foreninger har en fast kontaktperson, de kan nå via telefon, mail eller videomøde, hvilket sikrer en fortsat høj service.

Hvad tilbyder jeres digitale platform "Vores Forening" til grundejerforeninger?

På vores online portal "Vores Forening" får grundejerforeninger et effektivt redskab til at håndtere deres administration. Portalen gør det muligt for dig at administrere data om husstande og beboere på en måde, der er i overensstemmelse med GDPR-krav.

Kommunikation mellem bestyrelse og medlemmer er gjort enkel og sikker gennem platformen. Dette sikrer, at vigtige beskeder og oplysninger altid bliver leveret til de relevante parter.

Selv om det er vores team hos "Vores Administration," der står for det daglige regnskab, betalinger og bogføring, har jeres bestyrelse mulighed for at følge økonomien i realtid. Det er enkelt at få indblik i status for indbetalinger af medlemsbidrag, udlæg og kontingenter.

Dokumenthåndtering er også en del af pakken. Alle foreningens vigtige dokumenter lagres sikkert i vores digitalt organiserede dokumentarkiv. Her kan du også angive, hvem der skal have adgang til hvilke dokumenter, således at følsomme oplysninger forbliver sikret.

Samlet set er "Vores Forening" skabt til at give bestyrelsen i grundejerforeninger den nødvendige information på en brugervenlig og effektiv måde, lige når I har brug for det.

Kan I hjælpe os med at afholde vores generalforsamling?

Selvfølgelig, det er helt muligt for os at assistere med afviklingen af jeres generalforsamling. Som en del af vores standard administrationspakke tilbyder vi omfattende forberedelse, herunder udarbejdelse af det komplette årsregnskab samt afholdelse af et budget- og regnskabsmøde med jeres bestyrelse. Dette gør jer i stand til selv at lede generalforsamlingen og besvare medlemmernes spørgsmål med stor kompetence.

Selvom vores forberedelse er designet til, at I kan afvikle generalforsamlingen uden vores fysiske tilstedeværelse, er vi åbne for at deltage, hvis I ønsker det. Dette kan være relevant, hvis der er specielle emner eller komplekse beslutninger, hvor I mener, at ekspertvejledning vil være nyttig. I sådanne tilfælde kan vi aftale dette særskilt, så det passer til jeres unikke behov og forventninger.

Vi sørger for, at alle nødvendige dokumenter og informationer er klargjort og tilgængelige i god tid, så de kan deles med alle medlemmer af grundejerforeningen inden generalforsamlingen. På den måde støtter vi jeres bestyrelse i at afholde en effektiv, informativ og velorganiseret generalforsamling.

Er det muligt for jer at administrere grundejerforeninger uden for Aarhus og København?

Ja, det er absolut muligt for os at administrere ejerforeninger i hele Danmark, uanset om de er placeret i Aarhus, København, eller andre byer som Odense, Aalborg, Esbjerg, Randers, og Roskilde. Vores teknologiske tilgang og effektiv anvendelse af digitale værktøjer betyder, at vi kan yde den samme høje kvalitet af service og personlig opmærksomhed overalt i landet.

Hver enkelt af vores foreninger får tildelt en dedikeret kontaktperson, som er tilgængelig via telefon, e-mail eller videokonference. Dette sikrer, at du kan få den nødvendige support og vejledning, uanset hvor i landet din ejerforening er beliggende.

Så, uafhængigt af din ejerforenings geografiske placering, kan du forvente den samme høje standard af kompetence, effektivitet og omkostningseffektivitet fra os. Vores mål er at gøre administrationen så enkel, transparent og problemfri som muligt for alle vores foreninger.

Din forening

Tak! Vi vender tilbage med et tilbud hurtigst muligt.
Oops! Noget gik galt.

Få et uforpligtende tilbud til din forening

Vi er altid klar til en snak, om hvordan vi kan hjælpe jeres forening med administrationen.

Det er 100% gratis og uforpligtende.

Kasper Frandsen
Direktør

Hvad kan jeg forvent af opkaldet?

Test Startup X app
Get all your questions answered
Get a pricing proposal