Sådan bestiller du mæglerbesvarelse og melder flytning i en forening, der er administreret af Vores Administration.
Er du ejendomsmægler, kan du bestille en mæglerbesvarelse via formularen herunder. Vi modtager udelukkende forespørgsler via denne formular, ikke via e-mail.
Der er et honorar forbundet med udarbejdelse af mæglerbesvarelsen. Dette honorar betales af mægler, og opkræves derfor ikke ved foreningen.
Priserne er baseret på den type forening, som husstanden er en del af og dermed kompleksiteten af besvarelsen:
Fakturaen for mæglerbesvarelsen fremsendes til mægler sammen med selve besvarelsen og eventuelle bilag.
Når vi har modtaget forespørgslen via formularen, udarbejder vi din mæglerforespørgsel på op til 5 hverdage.
Ønsker du at modtage mæglerforespørgslen hurtigere, kan du bestille den via et tillagt hastegebyr, og vi sender besvarelsen indenfor 2 hverdage.
Ønsker du at bestille en mæglerforespørgsel med hastegebyr, skal du angive dette ved bestilling.
Ved alle ejerskifter opkræver vi et indflytningsgebyr hos køber. Gebyret dækker de administrative opgaver, der følger med at registrere en ny beboer i foreningen – herunder oprettelse i systemet, advisering af forbrugsmålerfirma, ajourføring af kontaktinformationer, adgang til platformen og koordinering med bestyrelsen.
Indflytningsgebyret opkræves direkte hos køber og varierer efter foreningstype:
Indflytningsgebyret er uafhængigt af, hvem der udfylder mæglerskemaet, og gælder også ved interne overdragelser.
Når en husstand i en forening sælges er det vigtigt, at vi som administrator bliver informeret om salget.
Information som salget sendes til vores mail adm@voadm.dk.
Mailen skal som minimum indeholde: